Subject: EKTL pöördumine etanooli ümberklassifiseerimise teemal
From: Eesti Keemiatööstuse Liit <[email-masked]>
To: "Erkki Keldo - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Sandra Särav, "Anniki Lai"
Date: Mon, 7 Apr 2025 10:27:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud ministrid;

Pr Karmen Joller

Hr Erkki  Keldo

Eesti Keemiatööstuse Liit pöördub Teie poole alljärgneva üliolulise
teemaga.  EL reguleerib oma keemiatööstuse konkurentsist välja piirates ja
keelustades madala riskiga kemikaalide kasutamist

Järgmiseks ülereguleerimise ohvriks on kujunemas etanool.

Palume teiega  kohtumisi,  et oma seisukohti lähemalt selgitada ning anda
täpsem ülevaade probleemi tõsidusest ja laiaulatuslikkusest.

Lugupidamisega/With kind regards

Hallar Meybaum

Peterburi tee 46

 <http://www.keemia.ee/> www.keemia.ee

5169925; 6139775